denizsn geçen sene ısparta üniversitesinden temin etmiştik. sanırım satış sayfası açmışlardı kendi üretimleriydi. Toz halinde yollamışlardı ve aktifleştirme işlemini adım adım anlatan bir klavuzu vardı. Çevremizde güvenebileceğimiz temin edebileceğimiz yer yoktu en güvenilir oydu ve uzun süre kefir mayasını büyüttük. Tavsiye ederime eğer hala satışları varsa.