Kızlar 36 haftalık hamileyim bu haftama kadar asla karın dolması yemedim sakatat yani 26 haftalıkken doktoruma sorduğumda yiyebilirsin demişti dayanamadım bugün yedim 4 tane nasıl sevindim yediğime bebeğime bir zararı olur mu sizlerde de yiyen var mı bu tür şeylerden