Doktorum şekerden ve doğumun zor olmasından dolayı olabildiğince az kilo al diyor. Beni düşündüğünden değil de yani bebek için 🤗 bilemiyorum ya sürekli evdeyiz ister istemez yiyoruz hareket yok Mutlaka alınıyor bi de yapısal bir şey ben hiç
bi zaman zayıf bi kız olamadım yiyince hemen kilo alıyorum mideye inmeden 🤣