Arkadaşlar 9 +4 haftalık hamileyim.. Ne zaman ayakta çok dursam veya bi iş yapsam oturduğumda kalkamıyorum geriye kalksamda adım dahi atamıyorum. Kalçamdan belime doğru çok şiddetli bi şekilde ağrı saplanıyor. Mesela şuan yerde yarım saat kadar oturdum sol bacağımı hareket ettirdiğimde sıkıntı yok ama sağ bacağımı hareket ettirdiğimde aşırı derecede ağrı giriyor. Böyle birşeyi yaşayan varmı gebelikte? Sebebi sadece çok yorulmammı? Öncesinde hiç böyle birşey yaşamamıştım...