Dilaa Kızlar 37 haftalığım hayat hastanesine geçiş yapacağım acil bana orada ki doktorlardan önerisi olan var mı ???
Naz1989 Cnm bnde nazmiye Şentürk e gidiyorum çok ama çok memnunum gerçekten çok ilgili tavsiye ederim birde yaş tecrübe bakımından en eski dktr olması bana güven verdi
Mercimek-tanesi Merhaba anneler. Hayat hastanesi muayne ve dogum ucretleri hakkinda bilginiz varmi ben de oraya gitmeyi düşünüyorum
Naz1989 Mercimek-tanesi birde yeni hastaneyi çok beğendim doğumhaneyi odaları falan da gezdim ben sevdim walla orda doğururum hem yenidoğan bakım üniteside var bir hastanede olması bence en önemli şey bu