Cerenssn Kendinizi nasıl hissediyorsunuz benim sürekli karnımda ağrı var gibi birde vajinamda bir baskı var agriyla karisik sizler ne durumdasiniz
NurseB Cerenssn 32 yim bende de yemekten sonra nefes darlığı oluyor çok kilo almamama rağmen kendimi ağır hissediyorum
Rabo Cerenssn bende 29+5 im dün gece rahmimde baskı vardı tuvalete bile gitmeye korktum yattım uyudum geçti benim erken doğum riskimde var o yüzden korktum ama şükür bişey olmadı 🙏🏻
Sdtsdmr Bn 31 oldum..bu zamana kadar bişeyim yoktu ama bel ve sırt ağrısından uyuyamıyorum resmen :( gece bi yerde bi kanepede bi başka yerde bazen dayanamıyorum sırt üstü yatıyorum :( ne zormuşş
Cerenssn Sdtsdmr sert bir cismin üzerinde yatınca biraz geçiyor ben öyle rahatliyorum cok cekiyorum sirt agrisi
Aybukeb Kızlar nevresim seti var ya içinde yorgan kenar korumalığı falan onları nasıl yıkadınoz veya yıkayacaksınız
Cerenssn 123abc normaldir bence çunku ben geçen kontrole gittigimde doktorum agrilarin basladimi dedi arrtik yavas yavas baslicak demisti parol vermisti
123abc Cerenssn ay iyi bari bende bayramdan sonra gtcektim kendi kendime düşünüyor düm çok teşekkür ederim