Hastaneye yatırdılar beni kaldım bir gece suyum gelmiş, erken doğum riskim oldu bir sürü iğne ilaç serum tedavisi gördüm çocuğun ciğerlerinin gelişmesi için her ihtimale karşı olarak, o kadar zor bir süreç ki alttan kontroller iğneler serumlar zordu… Bugün taburcu oldum erken doğum riskini durdular gibi ama net birşey yok evde devam ediyorum ilaç tedavisine çarşamba kontrole gidicem o zaman herşey netleşecek bana duâ edin 🙏
Bu durumu yaşayanlar var mı?????