mavisimm Guzel anneler Yoyko City veya Yoyko Luxury bebek arabasi alip memnun kalanlar varmi? Fiyatlari diger arabalara gore uygun ve Hepsiburadada guzel yorumlar var birde sizlerin fikrini almak isterim
Annesininmucizesi- mavisimm ben yoyko city aldım daha kullanmak nasip olmadı ama baya kaliteli bi araba
Sblomr mavisimm ay bizde yoyko city çok sevmiştik ama travelden vazgeçince kaldı yoksa direk onu alacaktık🤣 tabi görmeden internetten 🤷♀️
Nur5495 mavisimm bide yoyko deluxe var oda deriymiş sanırım hangisi kullanışlı bende Merak ediyorum kullanan var mı acaba
mavisimm Birhemsire_anne Hepsiburadada yorum var canim bi bak istersen. Model olarak guzel gorunuyor ama 3 bin tl fiyati cokmus :(
gozdelilip Birhemsire_anne ben de yoyko hotmom almayı düşünüyorum canım hepsi burada da fiyatı hep aynı ama herkesler bebek arabalarının fiyatları artıcak diyor doğru mu onu da bilmiyorum 🤭
Annesininmucizesi- mavisimm amin amin insaAllah hepimize 🥰 mama sandalyesi aparatı yağmurluk cibinlik gibi ekstra parçalarının olması da çok iyi citynin
Birhemsire_anne gozdelilip ay bilmiyorum hiç ama hotmom alıcam galiba hem estetik olarak güzel hemde cok fazla özelligi var
Tgltkn Yoyko city aldık daha kullanmadık ama bence aparat ve malzeme olarak aynı fiyattaki bir çok arabadan iyi sadece tüm traveller gibi biraz ağır gibi yada şuan hamile olduğum için öyle geliyor ☺️