Bus0672 Tgbaaparlar 3-4 gündür bendede aynı sorun var sanırım bu haftalarda normal bazen o kadar kötü vuruyor ki ayakları çıkacak sanıyorum sanki kasılmada oluyor gibi hissediyorum
brnr09 Tgbaaparlar bende 25+6yım. Bende de sürekli oluyor çok aşağıda hissediyorum bazen ayakları. Dün özellikle sanki alttan çıkacakmış gibi hissettim ayaklarını
Sifa0033 Tgbaaparlar o haftalarda bende de olmuştu canım hatta o kadar ser olmuştu ki şişme yapmıştı vajinamda bende korkmuştum hemen doktora gittim tabiki ters duruyormuş bebiş baskı dan demişti doktorum. O haftalarda olabiliyor demek ki 😀
derinozkaya Tgbaaparlar bebiş kızmı? benim kızımda cok aşağıda duruyor doktorum sinire denk geliyordur oraya imkansız dedi haklı 😹😬
Tgbaaparlar Herkeste oluyor sanırım biraz korktum hiç olmamıştı daha önce..hepsi sağlıklı olsunlar inşallah 🙏
Tgbaaparlar Sifa0033 ayy cok tesekkur ederim..insallah benimde normaldir odum koptu cunku soka girdim bian😅
Sifa0033 Tgbaaparlar rica ederim canım korkma hamilelikte herşey oluyor ☺️ Rabbim evlatlarımıza sağlık versin ☺️
Anne48 derinozkaya aynı durum bendede hah ışığı gördü geliyor benım minnakım dıyprum şaka maka çok acıypr sadece bende degılmıs sewındım bende ters bir sey yok demekkı
derinozkaya Anne48 acıdıgında pozisyonu degistirirsen rahatlıyorsun ama yatarken olana care yok sanki orda halay tepiyor 🥺😹