Bade94_1 canım kesinlikle eşine hormon testi yapılsın
Şimdi canım hamilelik belirtim aynı adet olacağım gibi oldu adet olacan zman nasıl sancılaniyosun aynı hiçbir farkı yok canım birde bende acayip afedersin akıntım oldu Beyaz kremsi ve hep âdet sancısı çektim hep bana dediler test yap diye yapmadım taaa ki 10 geçmişti günüm kaynnamin ısrarıyla yaptim ve yaparken daha ona söylüyorum bak umutlanma bişey çıkmayacak ben adet olcam sancılanıyorum diye inanmayarak yaptım flan sonra bir baktım iki çizgi kipkırmızı ben şok hiç bişey diyemedim döndüm kaldım ağlamaya başladım orda başka sormak istediğin bişey varsa canım sorabilirsin anlıyorum seni çünkü ben 3yil.olmadi çok Zor günler yaşadım