Kizlar merhaba yeni sezeryan dogum yaptım 4 gün önce. Yeni kendime geliyorum ve tecrübeli olanlara sormak istiyorum;
Sırt bolgemdeki sancı ağrı sanki yük varmış gibi his ne zaman geçecek? Bebeğime daha verimli olmak istiyorum artık.
Göğüslerim çatladı hemen kremleri karıştırıp sürdüm biraz rahatlattı fakat bebeğime pompayla sütümü sağip vermeye başladım bebeğim memeyi unutur mu?
Birde memeyi tutturamiyorum kendim annemin yardımıyla ilk günden beri zorla tutturup verdik hep. yeni doğum yaptığım için aciyor ameliyat bolgem ona tutturamiyonca ağlıyordum daha düne kadar çünkü sarılık hafif çıktı 12 / yarın yeniden doktora gideceğiz kontrole iki gündür bu yüzden 2 saatte bir sut sagiyorum bebeğime.
Bana lütfen önerilerinizi yazın bazen duygusallasiyorum çok..emzirme için tüm önerilerinizi bekliyorum….psikolojik olarakta rahatlamaya çok ihtiyacım var….