morsunbul95 Mervis60 korkulacak birşey yok. Aksine bu sizin ve bebeğinizin sağlığı için yapılan birşey. Yaptirmazsaniz haberiniz olmadan daha kotu şeyler olabilir.
Oykukilinc 21den sonra detayliya girmenizi kesinlikle tavsiye ediyorum 24den sonra da seker yüklemesi var bir de sağlık ocağına mutlaka gidin tetenoz aşısı için ilk dozu o haftalarda olmanız lazım,ben tüm test yükleme ultrason yaptırıyorum
elif00000 Mervis60 hiçbirşey olmuyor canim hatta bebeginii renkli giriyorsun ve tüm organları inceleniyor
Merve-karamuk Kızlar öncelikle merhaba bu forum tam benlik olmuş bende Sormak istiyordum virüs girince hamile kaldığımdan beri hiç bir test yaptıramadım kan vermek gibi şuan 15 haftalığım acaba bi sorun teşkil eder mi bilginiz var mı ?
Mervis60 Merve-karamuk Ben düşük yaptım yani bebeğim kalbi durmuştu kan testi yaptirmistim normaldi hepsi 2nciye hamile kaldım test felan yaptırmadım doktorada gidince yaptırmasam bisey olurmu diye sorcam
symslmz Merve-karamuk ortada sizin ve bebeğinizin sağlığı söz konusu. Gerekiyorsa kat kat maske eldiven takıp gidin hstaneye. 15 hafta cok uzun bir zaman virüsü bahane etmeyin derim. Kan testleri bile olsa küçümsemeye gelmez gebelikte her test hayati öneme sahip ultrasona bile girmediniz mi keseydi kalp atışıydı falan ?
Barkoddg Merve-karamuk Bu devirde boyle bilincsizlik olmaz arkadasim öleceğimi bilsem yine giderdim o hastaneye nasil bu kadar rahat olabiyorsunuz anlamiyorum.
Merve-karamuk Mervis60 bağışıklık zaten düşük oluyor ya korkumdan yaptırmadım açıkçası mikrop kaparım diye ama artık yaptırmam lazım sanırım çünkü değerlerim ne alemde hiç bilmiyorum 🤦🏻♀️
symslmz Mervis60 her test hayati öneme sahip ki önemsiz olsa zaten doktor bunu sizden istemez. Umarım insiyatifinize bırakmaz.
Merve-karamuk symslmz hayır tabikide hastaneye gidiyorum özel hastaneye kan verme konusunda bağışıklığım düşük olduğu için mikrop kapma olasılığından dolayı test yaptıramadım tabiki kontrollerime gidiyorum doktorum zaten herhangi bi sorun görse isterdi bende o yüzden kan vermedim
Merve-karamuk Barkoddg bilinçsizlik kan vermekle olmuyor 🥰 bilinçlenmek için buradayız zaten forumun amacıda bu öleceğimi bilsem yine verirdim derken bilinçlilik böyle mi oluyor güldürmeyin allah aşkına
Barkoddg Merve-karamuk Öleceğimi bilsem verirdim degil öleceğimi bilsem hastaneye giderdim yazdim iyi oku canim.