Bende şuan o durumdayım 36+4 üm ve bir haftadır ellerim ayaklarım balon gibi oldu . Ayakkabılarım olmuyor çorap bile sıkıp iz yapıyor bastırınca tek parmağımla ayağımda çukur oluyor ve bu durum beni korkutuyor doktoruma sorduğumda tek çare ayakları yukarı uzatıp yatmak olduğunu söylüyor 🤷🏻♀️😔