EylulEsen Mom9272 maşallah seninki büyümüş🌺ben daha 10 haftalık hamileyim ama bu ikinci bebeğim tabi☺️
Nvn00 EylulEsen 31 haftaligim hamileligimin başından beri kullanıyorum bi sıkıntı yaşamadım. Tek sorun dişlerimde sararma yapıyor benek benek başka bu sorunu yaşayan oldu mu acaba?
Zuzumystic EylulEsen ben ne yaptiysam olmadi hep bulanti icsemde aninda kustum dr soyledim devam etmiyorum simdi kan ilacina basladik onada alisamadim yine cikartiyorum malesef😔
Senaanurr EylulEsen 18 inci haftadayım ve üçüncü kutumu bitirmek üzereyim başta şişlik yaptığını düşünmüştüm hatta post açmıştım ama ondan kaynaklı değilmiş ben de akşam yemekten sonra alıyorum bir problem yaşamadım 😊
Pnryldrm20 Kızlar İst. Kartal ve çevresinde elden alabilecek olan varsa regenesis max 30tabletten 7sini kullanmışım verebilirim ihtiyacı olana bana da bulantı yaptı başka kullanıyorum
Dunya123 EylulEsen 16.haftamdan bu yana kullanıyorum. Şu an 32.haftam. Sabah kahvaltıdan hemen sonra içiyorum hiçbir sıkıntı olmuyor.
Milagros EylulEsen hamile kaldığım ilk gunden beri kullanıyordum. 7 bitti şimdi başladı bulantılar. Ağzıma birdr balik tadı geliyormuş gibi oluyordu. Şimdi decavite başlattı doktorum. Bu ilacı sağlık ocağı ucretsizde veriyor