İyi akşamlar arkadaşlar bir sıkıntım var malesef 😒 26 haftalık gebeyim. İlk hamile olduğumda yapılan genel testlerde tsh tiroitim gayet normal çıkmış ama 25 haftada şeker yüklemesiyle beraber yapılan testlerde tsh yüksekliği (2.8) serbest t4 düşüklüğü (0,69) diye bir şeyle karşılaşrım dahiliyeye gittim ilaç başladık. Sorum şu bu arada kalan süre zarfında bakılması gerekiyormuydu varmıydı benim böyle bir sıkıntım anlayamıyorum işin içinden çıkamıyorum yoksa gebelikte sonradan ortaya çıkabilen bişeymi hormonlar dolayısıyla siz ne zaman baktırdınız ? Yardımcı olun lütfen aşırı mutsuzum
1.