CeyhunMelikeMislina Kuzular merhaba bugün kimyasal düşük yapıyorum çok şiddetli agrım oluyor sizlerde de oldu mu 😔
Mom9272 CeyhunMelikeMislina evet oluyor canım ağrı kesici alıp dinlen sıcak tut ayakalarını bol su iç
Beyzaaaa CeyhunMelikeMislina bende oldu canım parol iyi geliyor doktor parol iç çok ağrın olunca demisdi
fatmadenizyldz 15 gün önce benimde yaşadı bol bol dinle parçayı atana kadar agrin devam eder atınca hafiflersin
Hashasim2020 Evet canım şiddetli olur 15 gün de kanama/lekelenme devam eder korkma normaldir. Kendini sıcak tut bol su iç dinlen geçmiş olsun rabbim tez zamanda sağlıklı hayırlı evlat nasip etsin