Hmlayse Kızlar merhaba iyi bayramlar ,13 haftalık gebeyim sürekli bebeğe birşey oldu diye korkuyorum burada çok okudum kalbi duranlar hissetmiyor Muş .mide bulantısı var sa yaşıyor mudur acaba bilgisi olan var mı ?🎈
Duyguderyaa Hmlayse hiç bir miğde bulantım olmadı bebeğimde çok sağlıklı allaha şükür burdaki postları okurken bende eendişe duyuyorum okumamaya calısıyorum ❤️
Deletedmom191 Hmlayse canım ben 2 kere geçen sene 2 aylık olunca kalbi duruyor benimkilerin 1.de ben belirtilerim bıçak gbi kesilince hissettim o zmn bende burda okudum sürekli benimde başıma gelirse diodum diye diye getirdim şok olduk o zmn minik 3 nokta kan iç camasirmda görmüştük yılbaşı sabahı idi kürtaj oldum testler yaptırdım pıhtılaşma cıktı işte 2.dede kasımda gebe idim iğneye başladık düşük doz başka doktora gidiodum özele ama 9.hafta da kaldı ondada belirtilerim devam ediodu öğürüyordum midem kalkıodu ciKriodum göğüslerim hiç inemedi sizisiodu kanama gelince bu sefer sildikçe pembe kırmızı dönmüştü durmadı hiç malisef oda kalmış öyle ben dedim belirtldrm devm edio fln ama işte değişik bisey bu isler onu ultrsndA anlasilio kimisinde ama bana hep belli etti.kanamayla bisey oldgunu herkes farklı şimdi 3.ye hamileyim başka doktora geçtim o bana gebe kalmadan bi sürü iğne ilaç başlattı gebe kalincads devm ettim başka iğne ilaç ta ekledi 8 tne sey kullaniorm aynısı olmadın die baştan beri kusmuyorum şükür doktoru. Her hafta kontrle cagrio sıkı takip altındayım yine ben kritik haftalara geldim 8.hafta bitiyor persmbe kontrolüm var şuan bende olanda işte hafif bulantı ama güzel yemek yiyorum baştan beri kasıklarda adet olck gbi hisler oluşu birde göğüslerim taş gbi hep sizlio yüreğim agzimda her kontrolde inan evde çok iyiyim oraya gdnce bisey oluo stres basio istemsizce doktorum bile bi hayırlısıyla gelse dio yasadiklrma şahit 1.kürtajımda tanışmıştık rahim den opersynda yapmıştı bana ona başlama kararı aldım iyiki de almışım bayağı önlemler alio olmasın die gerisi artık rabbime kalmış 🤲
Sedaca Hmlayse bende 12 yım. 5. Haftamdan berı cok kusuyorum mıdem sureklı bulanıyor ama 6 gundur mıde bulantm cok cok azldı kusmam kesıldı. Daha oncesınde de bır gun kusmam oldu bır gun olmadı. Goguslerım adet olmadan 2 hafta once sızlamaya basladı hala daha hıc azalmadan devam edıyor. Yanı benımde bır anda mıde bulantılarım gectı ama bu haftalarda gecmesı cok normal. Ve ben bebegımın hareketlerını hıssedıyorum bu ıkıncı gebelıgım
Btl_89 Göğüslerin ağruyor mu mide bulantın var mı bende 13+4 haftalığım kotlu yaşadığımda göğüslerimi elliyorum
bburcu Hmlayse 14.haftadayım bende. Belirtilerim neredeyse çok az ☺️ 2 hafta önce gittiğimde doktor çok sağlıklı dedi. 2 hafta sonra tekrar kontrolüm var endişe etmeden duramıyorum sizin gibi. Anca gözümle görmem lazım☺️ İnşallah sağlıklıdır kuzucuklar❤️
Btl_89 Hmlayse bende öyleyim kuzum benim bulantım geçmedi hala birde göğüslerim aşırı ağrıyo tabibi bu belirtiler kişiden kişiye değişir sıkma canını bişey olmaz en iyisi eve ultrason aleti almak bence bu dertten kurtuluruz 😂😂😂
NassLi O kadar normal ki. 18 haftaya girdim bende sürekli elim karnimda iyi mi diye. 12 haftadan sonra benim bulantım bitmişti. Bitiiginde korkma lütfen Tedirgin olmayalım. Sağlıkla alalım kucagimiza bebeklerimizi