Kursadbudak Hanımlar 26. Haftadayım,ana yemek sonrası ara öğün olarak süt kuruyemişten farklı olarak canım daha çok kısır tarzı aparatif şeyler istiyor.Önerebiliceğiniz salata vs tarzında yapabiliceğim tarif istiyorum?
Eternallove Kursadbudak ben bir ara öğünümü kabak-yoğurt, brokoli-yoğurt , semizotu-yoğurt şeklinde geçiştirmeyi seviyorum. Hem daha hafif oluyor hemde doyuyorum. Göbek salatasıda olabilir.
gayeozlem88 Kursadbudak Canım mercimek çilek semizotuyla salata çok güzel oluyo onu dene hem doyurucu hemde tadı çok güzel oluyo
Yeliz1905 Kursadbudak en hafıf ve güzel olamı yogurtlu bısyler yemek ben bı kase yogurda bı porsıyın meyve dograyıp yiyorum genelde yada balıklı salata ,tavuklu salta