35gg_ Merhaba kızlar vucüdüm da mantar çıktı ve yayılmaya başladı her yere. Gebelikte bu mantar kremi kullanılabilir mi. Doktor muayane daha çok var o zamana kadar daha fazla yayılmasında korkuyorum. Bu arada 18 haftalıgım
Gulbeyazk 35gg_ bende de bir haftadır kaşıntı var gorumcemler mantardır diyor ilk defa başıma böyle birşey geldi ne yapacagimi da bilmiyorum
MinnakLiva 35gg_ gebe kullanımına uygun değil diyorlardı prospektüsü bulamadım.. ama benim aşırı vajinal kaşıntım vardı iki kere kullandım sonra ketoral merhem verdi doktorum
Sevendays 35gg_ hamilelikten once bnde onu kullaniodum ama hamileyken sormadan kullanmam fakat kagidina baktim ilk 3 ay sakincali dio sonrası icin doktora danisiniz diye yaziyor
durununannesi34 35gg_ gebelik kategorisi C. Yani hasta-fayda iliskisine bakılır. Fakat önerilmez. İcinde kortizon bulunuyor. Alternatif tedavileri öneririm.