Ysmn35kmsl
Ysmn35kmsl Bende 5 ay önce yaşadım aynı durumu adet günümde test yaptım pozitif çıktı silik bir çizgiydi ertesi gün kan verdim değerler(9.6) 12,5-16,0’ı gösteriyordu. Doktor çok yeni dedi 3 gün sonra gel tekrar kan ver dedi ikinci günde regl oldum. Şimdi de aynı şeyi yaşamaktan korkuyorum.