Kızlar uyurken eşim nasıl becerdiyse artık heralde dönerken yatakta falan bilmiyorum şak diye göbeğime vurdu ama yumruk şeklinde değil tokat gibi bende hiii diyerek uykudan uyandım ilk canım yandı sonra hiç acımadı. Ama ben korktum doktoruma yazdım dönmedi, internetten baktım bebeğin sıvısı onu korur yazıyor, çok sert değildi ama yine de tedirgin oldum. Eşimde o sırada lavaboya kalktı vurmadım kendimdeydim falan diyor. Acaba gerçekten vurmadı da birden sancımı girdi onu da çözemedim. Şu an ağrım kanamam yok çok şükür ama içim rahat değil randevu aldım hastaneye gidicem ama başına böyle bişey gelen var mi? Daha önce düşüğüm oldu için tedirginim. Ayrıca eşime de aşırı sinirliyim 😔 yüzüne bakasın gelmiyor bin kere özür diledi ama uyuz oldum