Gizemli91 ben 37+5teyim 24+3te sınırın biraz üstünde cıktı yüklemeden 1saat sonraki sekerim. Ama çok yüksek olmadığı için diyetisyene veya dahiliyeye yönlendirmedi doktorum. Kaçamak mutlaka yapıyorum ama mesela akşam kaçamak yapıyorsam gün içinde beslenmeme ve hareketlerime ona göre dikkat ediyorum. Ne bileyim makarna vs yiyeceksem yarim porsiyon yiyip yoğurt tuketiyorum. Tatlı zaten sevmem çok şükür bir sorun yaşamadım ama dediğim gibi benim değerler genel olarak da iyiydi.