Merve59630 Kızlar karnıma orta sertlikte bir cisim değdi . Kanamam yok bebeğin hareketlerini takip ediyorum Çok şükür hareket ediyor . Acile gitmeme gerek var mi sizce
Aydeniz09 Merve59630 Birşey olmamıştır Allah’ın izniyle🙏 Öyle darbelerden bebek etkilenmiyor kolay kolay .
NisaMomy Merve59630 yok canım korkma bişi olmaz onun suyu onu koruyor ben kaç defa vurdum kapı kollarına 🤣🤣
nursenakaynak01 Merve59630 ben uyku arasinda yüz üstü döndüm hareketleri uyu diye hastaneye gitm3dim 2 gun sonra kontrole gittim bisey yoktu bebegimde ama cok korktum 35 haftalikken yaotim birde bunu karnima kemik gibi batinva uyandim ama is isten gecmisti
NisaMomy ruveyda98 valla bi doğuramadım zaten hayırlısıyla 🤣🤣 kendimi yıllardır hamile gibi hissediyorum🤦♀️Unutuyorum bazen hamile olduğumu
Aygul01 Merve59630 ben her çarpmaya etmeye acile gitseydim beni hastaneden men ederlerdi 😂😂😂 bebeğin cok korunaklı bi yerde merak etme 👍🏻
Yagmurella Merve59630 canım bende iki gündür dolabın sivri yerine karnımı çarpıyorum cok cizildi ama bebekte sıkıntı yok hareketleri güzel yani sığmıyoruz malum hiçbiyere 😃 32 haftadayım bende
Papatya011 Bizimde araba engebeli bir yerde park ediliydi kapı yönü yukarda kalınca hafif yer çekimine doğru ağırlaşıyor kapatayım derken hızla karnıma çarpıp kapandı ağrıdıda ama çok şükür birşey olmadı suyumuzda az bizim mesela ama yinede suyu koruyor bebeği