Sisterhood Merhaba bu hesabı yengem için açtım 😊 yengem 8 aylık hamile ve doğum günü yaklaşıyor. Doğum günü için ne alabilirim? Bebekle ilgili değil de daha onun işine yarayacak bir şey istiyorum. Hatta hamileliğinde ve doğumdan sonra ohh iyi ki var dediği bir şey olursa çok iyi olur 😂
Fatovebebegi Sisterhood iyi kalpli Gorumce bizimkilerde seytanlik yapsin 🤣valla afferim kız sana hep arkadaş gibi olun insallah rabbim bozmasın muhabbetinizi ben olsam Yengenın yerinde neye ihtiyacım olur çocuk telsizi çok işine yarar kameralı paran varsa yada abının yeğeninin ve Yengenın ismi olan bi kolye olabilir gümüş yada altın gumusistan var istagramda oraya bakabilirsin çok mutlu olur yada bi elbise kapalıysa tiril tiril çiçekli
Merve59630 Sisterhood bence durumun varsa altin para tak daha iyi bence yanı . Kendi ne isterse alır daha güzel olur
Fatovebebegi Sisterhood yada e bebekte ana kucağı var elektirikli 400 tl ondan alabilirsin çocuk kendi kendine uyur yengen de rahat eder benim aklıma bunlar geldi daha çok varda bunlar yeterli bence 😁
MinnakLiva Sisterhood Şu korbell çöp kovalarından var bebek bezi kokusu hapsedici.. Biz ohh be iyi ki var diyorduk yengende diyecektir 😅
1Vera_ sevillia sonra da buraya yazsın görümcem korse hediye aldı bana şişko mu demek istiyor diye 😂😁
Brokoli gümüş gogus kapagi hara bir fikir zevkini biliyorsan guzel bi gecelik - sabahlik alabilirsin yazlik takim dogumu yaza gelecek, evde rahat rahat acik kiyafetiyle takilir bebegiyle, aniden kapi caldiginda sabahligini giyerken iyi ki var diyecektir 😅
Fatovebebegi Sisterhood ben satmıyorum kızıma mahsalalh aldım da güvenilir diye dedim ama kolye iyi olur 😁
YagmurErgun @Sisterhood korse alabilirsiniz işine yarayacak önemli birşey bence keşke banada alan olsaydı 😁
Sevendays Sisterhood gorumcem bana bebege kunye ve isimli hastane cikisi yaptirdi boyle bisey yapilabilir veya yengen icin kolye alabilirsin isimli olanlarından oda cok guzel hatira