helen20
hamile değildim oldum ben baya bi gitmedim hastaneye geçer diye çok büyük hata hemen gitmelisin büyüyor çatlak sonra en sonunda ameliyat oldum çok rahat ettim acısını bilirim öyle yaşanmaz yani sürekli doktora git canım hamilelik engel değil en azından kremle filan belki düzelir şimdilik