21+3 de detaylı ultrason randevum var.dr 20-22 arasına randevu al dedi. Ama herkes 23,24 de git diyor organları Daha da gelişmiş Olur vs. Yani anlamadım benim için erken mi oluyor? 28 e kadar yolu var diyenlerde var. Ne farkeder ki haftasına göre değerlendirilmiyor mu? Eşimi yanıma alırlar mı bu süreçte?