Sinem62 merhaba .korkmayın benim bebeğimdede çıktı değeri 16.4 tü yoğun bakımda birgün kaldı ertesi gün değeri 10 a düşmüştü şimdi gayet sağlıklı geçti yani sizin beneğinizde iyi olcak inşallah 🙏bide zaten bebekler 15 günü tamamladıktan sonra kendiliğinden geçiyor .gönlünüzü ferah tutun