Caglanuroney mirayandme 9+4 olduk bizde biraz mide bulantısı bel ağrısı var o kadar başka bişey yok çok şükür
betulbell Tugce5234 9+6 yız kaşık ağrım dışında çok şükür bişeyim yok mide bulantısı daha hiç yaşamadım bu haftalardan sonra acaba olur mu
mirayandme Tugce5234 bulantı için ilaç kullanmıyor musun canım bana doktor 7 haftada ilaç vermisti o konuda ilaç sayesinde rahatım şükür
anneadayi91 Tugce5234 canım senin dopumun aralık olduğuna emin misin? Biz 11+4 üz. Aralık 12 dedi doktor doğuma. 😟
Tugce5234 betulbell sanki olmaz gibi genelde bulantısı olanlar 6 7 8 den sonra başlıyor siz şanslı kesimdensiniz galiba😍
Mdmr1906 Ben 12+4 oldum hala devam ediyor bulantılarım. Birde 3 ayı atlattım diye cinsel ilişkiye başladık ama okadar acı hissettim ki anlatamam kendimide çok kötü hissettim. Sebebi nedendir acaba bilen var mı?
mirayandme Mdmr1906 canım libido hormonu eksik oluyormuş bu dönemde yani cinsellikteki istek azalması onun sebebiyle olabilir belki
anneadayi91 Mdmr1906 aynıyız canım seninle. Ama 8 haftalık annişleri anlayamadım. Nasıl aralık anneleri ki 😟
mirayandme Caglanuroney bende 9+1 bugün benimde hafif bel ağrılarım dışında biseyim yok canım bulantilarim vardı ilk haftalarda ilaç kullanmaya başladım rahatlattı
anneadayi91 mirayandme ben ilk çiğ köfte aşerdim. Bir ay boyunca 😀 eşim almamakta ısrar etti virüs var, pistir falan diye. Bir hafta önce yedim. Bir dürümü iki dakikada gömdüm. 😂 12+4 üz şuan.
anneadayi91 mirayandme ben ilk çiğ köfte aşerdim. Bir ay boyunca 😀 eşim almamakta ısrar etti virüs var, pistir falan diye. Bir hafta önce yedim. Bir dürümü iki dakikada gömdüm. 😂 11+4 üz şuan.
Zuzu-54 11+0 olduk bugün benimde ilk zaman olmadı Miğde bulantıları ama bu haftalarda çok oluyor ama çok az aralıklarla istifra ediyorum iştahsızım tiksinti çok var