Seqnem Littlemisssunshine ben de 17.haftamda kanama yaşadım . 1 hafta istirahat verdi, bir de iğne vurdular.
Babyboymom SmyyBicen Tabiki kanama varsa git. Acaba plesantan falan mı aşağı indi ki normalde olacak birşey değil çünkü gecikme
SmyyBicen Littlemisssunshine çok saol canim yarına kadar beklicez eğer sıkımtı çıkarsa hemen gitçez inşallah bi sıkıntı çıkmaz