Selam kızlar 36.haftadayım en son 34 te gittiğimde bebek kanala girmeye başlamış pozisyon güzel demişti doktor… adet olcakmışım gibi ara ara vuran ağrılar var … haftaya kontrolüm var .. ilk bebek oldğu için tedirgin oluyorm acaba erken mi gelir sancılar böylemi başlıyor diye merak ediyorum… ne dersiniz