Yarim_Kilo_Kiyma Selam kızlar 🙋🏻♀️ 16. Haftayım ama göbüş daha çıkmadı ama ufaktan kıyafet bakıyorum. Sizler kaçıncı haftadan sonra kıyafet almaya başladınız ? Ve bedenleri bir beden mi büyük aldınız ? Şimdiden çok teşekkür ederim ☺️
Busradonmezus Yarim_Kilo_Kiyma 30.haftamdayim sadece gebelik pantolonu aldım. Çünkü dışarı çıkmıyorum :)) ama elbiselerim olmuyor ikili tunik takımları filan kullanıyorum. 44 bedenlehamile kaldım suan 50 beden alsamancak rahat hissederim
Semam Yarim_Kilo_Kiyma Valla bende sadece hamile pantolonu 1 tanede tayt almıştım bluzlarim tsortlerim felan oluyodu diye 😂 zaten su virüs çıktı hamileliğini evde geçirmek zorunda kaldim 33 haftalık olduk 🤭 ekstra bisey almadım bu saatten sonrada almam heralde diye düşünüyorum 🤭🤭
NurseB Yarim_Kilo_Kiyma ben 32.haftadayım son 1aydır göbeğimden dolayı kıyafetlerim sıkıyor öncesinde normal kıyafetlerimi giydim. 2tane hamile pantolonu aldım normal bedenimde. Üstte hamile kıyafeti değil de bir beden büyük salaş şeyler aldım :)
Mrvee35 Bende sadece hamile pantalonu aldım hamile katogorisi gereksiz pahalı bir beden büyük almak daha mantıklı üst giyim için zaten evdeyiz elbiseler büyük kurtarıcı birde eş Kıyafetleri 😂😂