Aysegul24 Merhaba kızlar 5+3 haftalık gebeyim ağrım sancım yok sadece bugün biraz kahverengi akıntı gördüm çok korktum normal mi acaba 😥
2793ebru Aysegul24 canim yerlesme kanamasi olabilir benimde yaklasik 5. Haftalarda basladi hemen doktoruma gittim bana progestan igne yazdi. 12. Haftalarda cok şükür bitti. Doktoruna görünmende fayda var. Benim cok yogundu belki senin daha erken biter😇
Ebrdef Aysegul24 düşük riskinde de kahverengi akıntı olabiliyor bence imkanınız varsa bugün doktora görünün
Aysegul24 Muberraonur Perşembe günü doktora gidicem zaten inşallah öyledir birkere oldu kontrol ettim bıdaha olmadı ama kafama takıldı yınede
Aysegul24 2793ebru teşekkür ederim canım çok az zaten ama korktum belki normal bişeydir dediğin gibi yerleşme kanamsıdır bir kere oldu gün içerisinde sadece kötü düşünmek istemiyorum
2793ebru Aysegul24 hic korkma canim kafana da takma normal.. ilk zamanlarin kendini cok yorma bol dinlen hic bisey olmaz insallah.😇
Merhaba18 Benimde 5 hatada oldu progestan veriş dr kullanmadım hemen geçti gerek yok diye 10 gün sonra çok yoğun oldu kanamam ve daha sonra yine oldu sakın ihmal etmeyin
Aysegul24 Merhaba18 aldım randevumu gidicem bende en azından tek değilmişim onu farkeddim biraz içim rahatladı teşekkür ederim
GokAnne Benimde olmuştu progestan iğne kullanmıştım bir kutu bitince takip ettim bir kez daha olunca bir kutu daha kullandım doktoruna danış dinlendir kendini korku stres yapma hiç ☺️
Aysegul24 GokAnne Tamam canım çok teşekkür ederim insan endişe ediyo ilk defa olunca ama rahatladım biraz bidaha olmadı bakalım gidicem doktoruma
Pkl1 Benmde 5. Haftada ve 12. Haftada oldu bende çok korkmuştum doktorum olablir dedi progestan kullanıyordum zaten büyük ihtimal BNde miyom var ya ondan yada adet zamanında lekelenme görüyorum sizinde öyle olablir