eylul_asil canım ben artık yoruldum bu konuda yazmaktan. Uğraşma ise yaramıyor,daha bı de bebek benim kime ne, bebeğimi benden iyi kimse düşünemez, saygısız hadsiz gibi ithamlara maruz kalıyorsun. Falanca kişinin bebeği sağlıklı doğmuş ama herkesin aynı olacağının garantisini nerden alıyorlar aklım almıyor. Bunun adı bilgi değil cahil cesareti. O kadar cesur olmak istemezdim. İyi ki de değilim 🙄😉