Kubra-06 Herkeste aynı olmuyor benim doktorumda çok şaşırdı lokal anestezi ile alttan takıldı giriş hariç o kadar acı çektim ki ağrı kesici iğne vuruldum ama hiç fayda etmedi benim bobreklerim de hassasiyet olmuş o yüzden durmadı yoksa doğumdan sonra çıkarılıyormuş o yüzden sıkmayın canınızı tamamen vücudunuza bağlı çok isterdim stentin bende durmasını 1 saatte bobregimdeki bütün şişlik inmişti 😏