Merhaba güzel anneler çok şükür bende doğum hikayemi paylaşıyorum. Normal doğum istiyordum hep ama son zamanlar da cesaretim kırıldı doktorumla konuşup 38+3 gün aldık. Bebeğim baştan beri hep önden gidiyordu. 37. Haftada 3.500 kiloydu. Sezeryan günü geldi çattı. Bi heycan saçlarımı düzleştirdim makyajımı yaptım sabah dokuzda yola koyulduk 🥰 yatış yapılır yapılmaz. Hemen beni aldılar ablam ve eşim odayı süslediler o sırada. Belden iğne hiç acıtmadı. Daha sonra panik olup uyuştum mu diye sordum kontrol edildi hiç bir şey hissetmiyodum. Doktorum geldi ve başladı her şey. Ben çekiştirme dahi hissetmedim çok şükür. Sadece bebek çıkarken tansiyonum düştü midem bulandı. Anestezi doktoru hemen bir iğne yaptı hafifledi şükür. Daha sonra şok oğlum maşallah 4.340 doğdu doktorum dahi şaşkın 🥰 o güzel sesini duydum giyindirip yanıma getirdiler dünyanın en güzel şeyi. 🤲 benim ameliyat kısmım kolaydı zor kısmı sonrasında başladı. İlk gün gazı vs çıkardım baya da yürüdüm ama ben yürüme işini çok abartıp diğer gün de ya yürüdüm ya oturdum daha sonra ayaklarım balon gibi şişti vücudum hep ödem oldu bu da yaramı gerdi ve üç dört gün oturarak uyudum uzanamadım o kısım benim için çok kötüydü sürekli ağladım. Oğluma bakamıyordum tuvalete bile gitmek çok zordu. Daha sonra sürekli dinlendim bol bol su içtim. Çok şükür şuan daha iyiyim yatıyorum uzanıyorum yürüye biliyorum çok şükür 🤲 rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah. Bugün biz beş Günlüğüz çok şükür ♥️