Babyyinlovee 16. haftalarımda plasenta previa marginal teşhisi konmuştu bebeğin eşi rahim kanalını tamamen kapamamıştı ama tehlikeye atmamak adına doktorumun kararıyla spinal sezaryen ile 3 gün önce doğumum gerçekleşti 39. haftaya kadar bekledik kilosu sağlığı yakından takip edilmişti doğuma kadar herşeyi normaldi ameliyata alındım fazla tedirgindim başlayıp bitirdikleri söylememelerini istedim sadece bebeğimi göstermelerini istemiştim tamam dediler çok geçmedi bi ağlama sesi duydum yeşil bir örtüye sarıp hemen getirdiler ağlıyodu yanıma getirdiklerinde hemen sustu öptüm bakıştık kokusunu çektim içime nasıl güzel kokuyordu yavrum 😥 çok tutmadılar hemen aldılar yanımdan odayamı çıkarıyorsunuz dedim cevap bile vermediler sakinleştiriciyle yarı uyur hale geldim ameliyat bitirdiler odama çıktım bebeğim yok sordum oksijen veriyoruz birazdan yanınıza getiririz dediler saatler geçti ne gelen var ne giden eşim birgün küvezde kalacağını söyledi aklıma kötü şeyler getirmemeye kendimi salmamaya çalıştım ama gelmeyince bir terslik olduğunu anladım çocuk doktoru geldi yanıma kanında enfeksiyon çıktığını hastanenin bebek yoğun bakımı olarak yetersiz olduğunu başka bir şehre sevk edilmesini istediğini söyledi yoğun bakıma aldılar hemen antibiyotik tedavisine başlandı neyden kaynaklı olduğunu doktorumda anlayamadı genelde sezaryenla doğanlarda oluyor ya da çişini yutmuş olabilir dedi oğlumu sadece iki kere görebildim başka bir şehirde olduğu için yanına bile gidemiyorum 😥içim çok yanıyor dayanamıyorum kucağıma almayı emzirmeyi kokusunu duymayı istiyorum ona çok ihtiyacım var ne olur dua edin yavruma kavuşayım 😥🤲🏻
Esensena Babyyinlovee Rabbim şifa versin evladına. İnşallah bir an önce iyileşirde kavuşursunuz gönlünü ferah tut bol bol dua et bende dua edicem bebeğine en yakın zamanda kavuşman dileğiyle🙏🏼
Merbe61 Babyyinlovee Allah’ım sag salım kavustursun kuzenımın bebegındede oyle oldu kanında enfeskıyın cıktı o da sezeryan olmustu 1hafta kaldı kuvezde suan saglıklı cok sukur 1.5 yasında
Dilara8228 Babyyinlovee Eltim 30 haftalikken dogum yapti bebeği 15 gündür kuvezde Rabbım evlatlarınizi kucağınıza almayı nasip etsin 🤲
AybarsMomy Babyyinlovee Rabbim tez zamanda kavuştursun sizi 🤲 doyasıya kucaklaşın koklaşın yavrunla inşAllah🤲 9 ay insan ne heyecanla bekliyor .
Uysal_ Allah yardımcınız olsun inşallah bir an önce kucağına alırsın moralinizi bozmayın bebegin için güçlü dur canım.🤲
Taskinalp Allah yardımcınız olsun. İnşallah bir an evvel kavuşur koklaşırsınız. Duayı dilinizden eksik etmeyin lütfen 🙏 hangi şehirdesiniz bu arada ? Hastanede Bebek yoğun bakım olması önemli ..
Yaseminturan_ Babyyinlovee öncelikle gözün aydın ve geçmiş olsun. Ben 29.hafta da dogum yapan ve 54 gün sonra evladına kavusan bir anne olarak söylüyorum cok sabır ve bol dua . Bebeğin için güçlü durmalı süt stoğu yapmalısın dualarım sizinle🤲🏻🌸
Dilberim Babyyinlovee canım rabbim şifa versin ALLAHIM kavuştursun sağ saglim meleğini sana en kısa zamanda dua et sende canım bi anne olarak rabbim senin ve meleğinin yanında çok.sukur🙏🙏
nefes5353 Babyyinlovee rabbim tez zamanda şifasını versin canım, biran önce hayırlı ve sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inşallah melek yavrunu 😢🤲🤲🤲