4114eb Bende kasık ağrısı vardı ama yerleşme ağrısı demişti doktorum. Çünkü benim beta hcg değerim normal artıyordu. Teşhis koyulmadan önceki gece adet öncesi gelen kahverengi lekelenme gibi lekelenme olmuştu. İlerleyen haftalarda olanlar, özellikle tüpü patlamış olanlarda o sırt ağrısı ve dayanılmaz ağrılar oluyor.