Hayırlı bayramlar, bugün yumurtlamanın 14. günü sabah test yaptım ikinci çizgi silik çıktı. İnşallah rabbim devamını getirir. Daha önce 31. haftada ölü doğum 5. haftada düşük yaptım. İsmim Leyla,şu mübarek günde benim için dua eder misiniz. Rabbim bana ve isteyen herkese hayırlı evlatlar nasip etsin
https://imgyukle.com/i/yYBldx