Cansummm benim de o haftalarda öyleydi canım. Çok düzensizdi. Gayet normal. Şuan 29+4 deyim. Daha yeni düzene girdi. 28.haftaya kadar bir gün hissedip iki gün hiç hissetmediğim oluyordu. Geçen haftadan beri düzenli hissediyorum ☺️Olumsuz sandığım küçük şeyleri görmezden gelmeye çalışıyorum ama çoğu zaman mümkün olmuyor, benim de ilk gebeliğim olunca 😌
Rabbim sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin evlatlarımızı 😍