Mhtpcet00 12 +2 yım benım hesaplamama gore 3 ay bıttı 4 e gırıcwm ama doktorların hesplamaları degısık heralde kac aylık oluyorum kızlar ve ıkıncı tremester hamileliğin balayı dıyolar öylemi 🙈
NurseB Mhtpcet00 canım karışık değil aslında hesaplama bak 12 haftadan hesaplaşmak 12×7(haftada 7 gün olduğu için) = 84. 84/30(ayds 30gün olduğu için ortalama) =2.8 henüz 3ayın bitmemiş :) 13+0 da gececeksin :)