Lavinia__ Kızlar dün gece 37.haftamıza girdik, regl sancısı gibi sancım oluyor ama başka bir belirti yok bebiş bide normal eskisi gibi hareketli değil neden olur bu haftalarda böyle mi olur daha doğrusu 🤔
58_edaygmr_58 Lavinia__ canım bende 39+4 olduk bazen bendede oluyor adet sancısı ama bir süre sonra geçiyor yürüdükçe karnımın altında sancı ağırlık oluyor buda kanala girdiği içinmiş Bebek hareketi için doktorum bana hareketlerinde azalma olabilir ve daha sert tekmeleri olur merak etme demişti 🌸
Lavinia__ 58_edaygmr_58 Ah çok şükür bende hareket etmiyor diye korktum 😂 çok sık evet tekmeleri daha sert ve acıtıcı
58_edaygmr_58 Lavinia__ günde en az 10 hareket hissetmen lazım onun altında hissedersen doktoruna görün mutlaka Sağlıkla alın miniğimizi kucağınıza 🌸