Bhy Merhabalar 😊 bu bayram sürecinde ayaklarımın altında böcek ısırığı gibi küçük küçük kızarıklıklar oluştu. Aşırı kaşınıyor, uyuşuyor. Fikri olan ya da benzeri durumlar yaşayan var mı?
Angel000 Bhy merhabalar bendede oldu 9 10 haftalıkken falan bir hafta kadar sürdü deli gibi kaşınıyodu ayaklarım ben limon kolonyasıyla ovaladım öyle öyle geçti sizde deneyin
Bhy Angel000 etraftaki insanlar karaciğerinde sorun vardır bebeği etkiler falan dedi korktum açıkçası deneyeyim kolonyayı
Angel000 Bhy Herkes herşeyi çok biliyo korkmayın doktor dışında kimseye inanmayın internetten birşey araştırmayın ben bu hatalara çok düştüm ben kaşındıkça soğuk kolanyayla ovaladım siz yine içiniz rahat etsin sağlıkocağına gidip kan değerlerinize baktırın.