Mrvcnn ne yazıkkı roktorlar arasındaki celıskı yıne banada troıf hapı alıyorsan kesınlıkle baska Bir ılac kullanma etkısını yıtırıyor dedı dahılıye doktoru,kadın dogumcu da ne olacak ıkısını aynı anda kullan bısey olmaz diyor bende troıd hapını sabah alıyorum kan ılacını ıcmıyorum zaten haftada bır ıkı kez ancak ıcıyorum kabızlık yapıyor agzımın tadını bozuyor doktorlara hıc guvenmiyorum tahlıl vs ıstemeden al bu vıtalın al bu d vıtakını al bu OMEGA al bu kan ılacı dıyor