Esfdnc Günaydın arkadaşlar 27+ 4 tek yumurta ikizlerine hamileyim tansiyonum tok karnına 13 e 6 çıktı acaba normal mi ? Normalde 9 a 6 giden tansiyonum son bir iki haftadır artmaya başladı