Epifenomen ben de yaşadım 10. haftamda aniden boşaldı kan, düşük diye gittim doktora, bebeğim iyidi🙏 Ama benim kanama alanı oluşmuştu 6cm, doktorum ya boşalarak kaybolur ya da rahim kendi emer demişti, 1 ay içinde kayboldu çok şükür.Acaba sizin de kanama alanı vardı da boşalarak mı kayboldu