Kızlar happy kids e üye olamadım size sorayım belki bilenleriniz vardır. 5 günlük bebeğim var çok şükür sütüm de var her iki saatte bir emzirıyorum her emzirmeden önce altını alıyorum kakasını yapmış oluyor ama yüzünde sarılık var. Annemi çağırdım gösterdim kızım limon sarısı gibi olmalı bizim bebeğimizin bir şeyi yok şükür dedi ama sizede sormak istedim. Yüzünde sarılık olması normal mi