canım ben 20.haftaya kadar göbek ne bilmedim.Yine sende çıkmış şükür bn çok üzülüyodum hamile gibi gözükmek ister istemez insanın hoşuna gidiyor.Şuan 23.haftadayım bir anda büyüdü ve inanamıyorum giydiğim kıyafetlerden kolayca belli oluyor artık.Eminim sende 23.gaftaya gelince şaşıracaksın kendine.İnşAllah bebişini sağlıkla kucağına alırsın çok stres sıkıntı yapma ☺️