Hayraz Günaydın herkese iyi bayramlar arkadaşlar.. 32+0 hamileyim doktor randevum 34 haftada.. 19. Haftadan bu yana her hafta hastaneye gidiyorum çünkü tansiyonum 18 9 19 9 du hep takip ediyorduk.. şuan hala devam ediyorum hergun ölçmeye.. şeker yüklemesi yapıldı o haftalarda 50 gr yüksek cıktı 100 gr ictim daha yüksek cıktı basta iğneye başla dedi dr sonra diyet uygula.. 30 haftadan bu yana karaciğer emzimlerim yükseldi ve karnim avuç içi kol bacaklar kaşınmaya başladı.. yatisimi yapacaktı olmadım. Ilaç verdi parayla aldım kullanıyorum sabah akşam eskisi gibi değil ama hala kasiniyorum. 33 haftaya giriyorum sabaha kadar uyumuyorum ayaklarım kendimi balkondan atacak derecede yaniyor agriyor her yerim kasiniyorum.. sormak istediğim şu 36 haftada doktora sezeryanla alın bebeği desem alırmı ve o haftada bebeğime bi zararı olurmu doğması.. bu zamana kadar çok cektim ilk 5 ayi yazmiyorum bile.. ama gercekten gece bazen içimden bi ses kalk balkondan atla diyor sac diplerime kadar agrim var kaşınma ayak yanmasi cabasi dayanamıyorum..
CgdmZtrk Hayraz Canım sen demesende o haftalarda doktorlar bebeği alırlar zaten. Tansiyon yüksekliğinden dolayı. Az daha sabret bebeğin için. Hepimiz inan öyleyiz. 35 haftadayım. Dün bende aynı şeyi düşündüm.sonra bebeğim için 2 hafta daha dayanayım az daha büyüsün dedim. Ağrılar sızılar zor. Allah yardımcımız olsun
CgdmZtrk Hayraz bol bol yürüyüş yap hareket yap ve en önemlisi çook su iç tuzu az tüket. Tansiyon yükselmesine izin verme.
Prensveprensesim Hayraz cok gecmis olsun canim rabbim saglik ve sabir versin doktorunla bir konus istersen bebegin saglik durumu iyiyse dogdugunda kuveze alinmayacaksa senin durumunuda goz onunde bulundurarak belki alabilir ama en erken 37 haftada alinirsa daha saglikli olur bence dayanabilirsen 37 de alsinlar simdi bebegin gelisimi ve kilo durumu nedir allah tekrar yardimcin olsun bende 36 ya girecem 2 gun sonra erken dogum riskim var doktorum bu haftada dogarsa kuveze girer kesin dedi 37 doldurursak girmeyebilir dedi bekliyoruz hakkimizda hayirlisi insallah
Arinna Hayraz Allah yardımcın olsun canım benim 🙏 Bir söyle bakalım değerlendirsin doktor. Çok geçmiş olsun
Hayraz CgdmZtrk virüsten dolayı çıkamıyorum ki ve hastaneye gittiğimde yürümüş oluyorum ayaklarım.sisiyor acayip ödem atıyor vucud ertesi günü akşama kadar gözümü açamıyorum ya acayip bisey hamilelik yani ağrıdan bu duygunun özel anlarını bile yasayamadim
Hayraz Prensveprensesim 31 haftada 1500 gr di inan kilosunu duyar duymaz hastaneye yatmaktan da vazgeçtim bu kadar çektim 1 buçuk kilo çocuk doğsa küveze konacak ne olacak diye ilaç istedim eve geldim. Haftaya gidecem bu hafta bayram dolayısıyla gün vermedi gittiğimde soracam bakalım hangi hafta alır ya tansiyon ilacı da baslayacaz dedi ilaç kullanmaktan biktim
anilece Allah yardımcınız olsun. Kaşıntı bende de oluyor bacaklarımda ve baldırlarımda, buz kutusu ile kompres yapıyorum çok faydasını görüyorum. Uyuşturuyor ya buz kaşıntıyı alıyor. Belki en azından o biraz rahatlatır sizi. Mavi buz kutuları eczanelerde oluyor.
Hayraz anilece buz torbası, soğuk su, sıcak su,fırına taş atıp ısıtıp sürüyorum, soğutup sürüyorum kolanya dolapta bekleyip sürdüm asla geçirmedi taki doktor ilaç yazdı şimdi yara yapmıyorum ama hala kasiniyorum karaciğer emzimlerim yuksek..
Gulsahtavlaci Hayraz canım 15 gün önce tansiyon yüksekliği ve preeklamsi Gebelik zehirlenmesinden ötürü 35 haftalık doğum yaptım. O tansiyonla senide bekletmez ciğer geliştirici iğne vurulduğum için küvezdede kalmadı bebeğim sezaryen oldum çok şükür herşey yolunda sende bi konuş bakalım doktorunla