HaticeZeki 39+1 im doktor haftaya tekrar çatı muayenesi yapacak birazda uyarırım doğumu başlatmak için ama işe yaramazsa 41e kadar bekleriz dedi. Bende de henüz belirti yok 41 çok beklemesek dedim suni verirsek açılma olmazsa sezaryene kalırısn o yüzden 41e kadar bekleyelim ondan sonra bakarız duruma dedi. Bazı doktorlar beklemiyor bazıları bekliyor doktorunuza bir danışın bence