Glsmklkn İyi bayramlar arkadaşlar 🥰 ben bebegime uzun süre kulllanabilmesi için park beşik almak istiyorum ama modelde karar veremiyorum park besik kullanan ve memnun kalanlarınız var mı
Sinemin Glsmklkn arkadaşım aldı doğum yaptı şuan çok rahatım diyor öbür arkadaşımın çocuğu da 7 yaşında hala yatıyor. Bende park beşik alcam
Medusafer Glsmklkn ben hep mobilya besik istiyordum ama düşününce park besik daha mantıklı gelmeye başladı ama markasına karar veremedim hışırtı yapmayan düzgün bisey istiyorum joie excurse modelini beğendim ama daha emin olamıyorum
Glsmklkn Medusafer banada prego marka önerileri oldu onunda bi kac ceşidi var internetten alacagım için tam emin olmaya çalıyorum Sinemin hangi marka